Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

it-manager | 15/10/2018

Scroll to top

Top

1 wypowiedź

Raport - marketing mobilny w Polsce

Raport – marketing mobilny w Polsce

Raport Marketing mobilny w Polsce – polecamy każdemu, kto żyje mobilnie – prywatnie czy biznesowo.

Monika Mikowska, autorka raportu, w swoim wstępniaku rekomenduje 6 rozdziałów publikacji, w których znajdziemy:

15 najważniejszych wydarzeń na świecie, które rozwijają globalny rynek mobilny i mają wpływ na decyzje, które dziś podejmują marketerzy rozważając swoją obecność w tym obszarze;
10 najważniejszych wydarzeń i obserwacji z Polski, które pokazują, w jakim punkcie jesteśmy, co jest naszym największym sukcesem i co jeszcze u nas kuleje;
Odpowiedzi na najważniejsze pytania o aktualny poziom smartfonizacji Polaków, przygotowane we współpracy z partnerem merytorycznym raportu, firmą TNS Polska;
16 najciekawszych polskich realizacji mobile marketingowych z ubiegłego roku; postarałam się o wybór możliwie najbardziej niestandardowych – opisuję m.in. dwa projekty rozpoznawalne na skale międzynarodową, dwie pierwsze szerokozasięgowe kampanie promocyjne polskich aplikacji mobilnych i jedną konsekwentnie realizowaną strategię marketingu mobilnego, skierowanego do… dzieci;
Przewodnich po polskich firmach, świadczących usługi w obszarze mobile marketingu i rozwiązań mobilnych. Firmy podzielone są na 8 kategorii, a w każdej z nich prezentowane w kolejności alfabetycznej. To jedyny rozdział w raporcie zawierający treści reklamowe, ale przygotowany tak, aby stanowił użyteczną wskazówkę przy wyborze partnerów do współpracy.
6 rekomendacji dla aktywności w mobile marketingu na rozpoczęty rok 2014. Nie jest to lista najważniejszych trendów zagranicznych, które niekoniecznie przyjmą się teraz w Polsce,
ale praktyczne wskazówki i pomysły, które możesz wdrożyć do swojej strategii od zaraz.

Cały raport można pobrać na blogu jestem,mobi

Comments

  1. Szymon Bryski

    Myślę, że marketing smsowy w Polsce jeszcze nie zyskał dużej popularności i wiele przedsiębiorstw boi się tego typu rozwiązania. Ja uważam, że to jedno z najbardziej skutecznych narzędzi, oczywiście wtedy kiedy jest poprawnie prowadzone. Moja firma korzysta z usług platformy playsms, która zajmuje się właśnie marketingiem smsowym i jak dotąd współpraca przynosi same korzyści

Wypowiedz się

Wszelkie prawa zastrzeżone